Fiestas de Moros y Cristianos en Callosa d'en Sarria 2025

Del 11 de Octubre al 14 de Octubre en Callosa de ensarria
Programación de Fiestas de Moros y Cristianos en Callosa d'en Sarria 2025_
Fiestas en honor a la Verge de les Injúries, celebradas desde 1860. Declaradas de Interés Turístico. Este año los días del 11 al 14 de Octubre
Programa de fiestas 2025
DIES DE FESTES :
DISSABTE 11 D’OCTUBRE
12:00h – Arrancà de dolçaines i tabals, acompanyada d’un volteig general de campanes.

12:15h – Totes les bandes de música interpretaran el pasdoble Callosa en Festes del mestre Jose Vicente Asensi.

12:30h – Arrancà de les bandes de música amb la participació de totes les filaes.

16:15h – Ball de les pastoretes en la Plaça del Convent davant la capella de la Mare de Déu de les Injúries.

16:30h – Trasllat i ofrena de flors a l’excelsa patrona la Mare de Déu de les Injúries a l’església de Sant Joan Baptista. A l’arribada de la Mare de Déu a l’esglesia es farà una Missa en el seu Honor.

19:00h – Entrà Cristiana. Història i tradició ompliran els carrers de Callosa: nanos, pastoretes i cavallers medievals amb els seus estendards amb la participació de totes les filaes del bàndol Cristià i els seus capitans.

00:30h – Ball Cristià en honor al seu capità a la Carretera d’Alcoi 12.

DIUMENGE 12 D’OCTUBRE
5:30h – Diana florejada.

7:00h – Cercavila de dolçaines i tabals.

10:15h – Solemne Missa Major en honor a la Mare de Déu de les Injúries, en la parroquia de Sant Joan Baptista. Amb la participación dels càrrecs festers i la Junta Directiva de l’Associació de Moros i Cristians, festers i tot el poble de Callosa d’en Sarrià.

12:30h – Entrà Infantil. Els festers més joves desfilaran pels carrers del poble de Callosa.

17:00h – Ball de les pastoretes a l’Àngel en la Plaça Abdet 3.

18:30h – Entrà mora. Les tropes de la mitja lluna arriben a Callosa amb la participació de totes les filaes del bàndol moro i els seus capitans.

00:30h – Ball moro en honor a la seua capitana al carrer Enric Valor 19.

DILLUNS 13 D’OCTUBRE
7:00h – Cercavila de dolçaines i tabals.

7:30h – Desdejuni a la Plaça d’Espanya.

8:00h – Volta pels carrers del poble amb la participació dels festers i tots el càrrecs.

9:00h – Missa de campanya en la porta de l’església amb la participació de tots els càrrecs festers.

11:00h – Exhibició del “Club del Festeret”: Ball moro infantil a la Plaça del Convent.

11:45h – Exhibició del ballet del “Club del Festeret”.

12:30h – Ball Cristià a l’Asil Residència de la Tercera Edat.

12:30h – Concurs Ball Moro a la Plaça del Convent. Acte tradicional de les nostres festes.

13:00h – Ball dels nanos a la Plaça del Convent.

16:15h – Tiroteig. El bàndol moro des del carrer La Font atacaran i obligaran al bàndol Cristià acampats a la plaça Mare Amàlia a retirar-se del Castell situat a la Plaça d’Espanya.

17:00h – Ambaixada Mora. Acte en que el bàndol moro insta els Cristians a abandonar el castell. Davant la negativa d’aquests, s’establirà una lluita que finalitzarà amb la victòria de la Mitja Lluna. L’estendard moro ondejarà en la part alta del castell.

20:00h – Processó en Honor a l’Excelsa Patrona la Mare de Déu de les Injúries amb la participació de tots els càrrecs, filaes i personatges bíblics.

00:30h – Balls Moro i Cristià en honor als seus respectius banderers. El ball cristià tindrà lloc al parc del Titànic. El ball moro tindrà lloc a la Carretera d’Alacant 5.

DIMARTS 14 D’OCTUBRE
7:00h – Cercavila de “dolçaines i tabals”.

7:30h – Desdejuni a la Plaça d’Espanya patrocinat per Marina Events.

8:00h – Volta pels carrers del poble amb la participació dels festers i tots el càrrecs.

9:00h – Missa de campanya en la porta de l’església amb la participació de tots els càrrecs festers.

11:00h – Exhibició del Club del Festeret: Ball cristià infantil a la Plaça del Convent.

12:30h – Ball Moro a l’Asil Residència de la Tercera Edat.

12:30h – Concurs Ball Cristià a la Plaça del Convent. Acte tradicional de les nostres festes.

13:00h – Ball dels nanos a la Plaça del Convent.

16:15h – Tiroteig. Els cristians des del carrer La Font atacaran i obligaran al bàndol Moro acampats a la plaça Mare Amàlia a retirar-se del Castell situat a la Plaça d’Espanya.

17:00h – Ambaixada Cristiana. Acte en que el bàndol Cristià insta els Moros a abandonar el castell. Davant la negativa d’aquests, s’establirà una lluita que finalitzarà amb la victòria de la Creu. L’estendard cristià ondejarà en la part alta del castell.

20:00h – Processó en Honor a l’Excelsa Patrona la Mare de Déu de les Injúries amb la participació de tots els càrrecs, filaes i personatges bíblics. En finalitzar la processó, es cantarà l’himne a la Mare de Déu de les Injúries, interpretat per la banda de música La Primitiva de Callosa d’en Sarrià en homenatge a la Capitana Honorària.



Aquí te recomedamos donde comer en en los mejores restaurantes de Callosa de ensarria con los platos mas sabrosos de la cocina Mediterránea.

Buscar un Restaurante en Denia

Restaurantes donde comer arroces junto al mar Comer arroces junto al mar_ Comer arroces junto al mar en Dénia es una experiencia que va mucho más allá de la simple degustación de un plato. Es una inmersión sensorial completa que combina los sabores intensos y auténticos de la gastronomía local con la belleza y la serenidad del
Reservar en Ca Nano Restaurant
Hoy en Alicante Hoy


Fiestas en Callosa de ensarria

Artesania
Cine
Conciertos
Cultura
Espectaculos
Eventos
Exposiciones
Fiestas
Gastronomia
Ocio
Patrimonio
Playas
Restaurantes
Rutas
Turismo







::


:

RESERVAR EN RESTAURANTES DE ALICANTE