Festa de l'Escalda a Jesus Pobre

Anteriormente en Jesus pobre
Festa de L'Escalda a Jesus Pobre 2025_
Diumenge, al bell riurau del Senyoret de Jesús Pobre tornarà a escaldar-se raïm, per a fer memòria, dignificar i gaudir alhora, recordant aquesta tasca agrícola inserida a l'ADN de la comarca. A les 9 del matí, hi haurà esmorzar i a partir de les 10, començarà a botar-se foc al forn i hi haurà taller de canyissos. S'escaldarà durant tot el matí, mentre n'hi haja raïm. Qui vulga pot portar cabassets. Cap a migdia, tindrem festa amb el Grup de Danses de Jesús Pobre i la Colla La Xareta.Esmorçar,Taller de Canyisos i Llata
Escaldà pública obert a tots. Porteu el vostre raïm si voleu escaldar-lo.
10h. Taller de canyissos i llata.
11h. Nomenament dels socis d’honor de l’Associació Riuraus Vius
Danses a càrrec de Jesús Pobre Grup de Danses i la colla La Xareta.
Servei de barra.
31 Agost Riurau Jesús Pobre - L'ESCALDA 2025
L’Escaldà a Jesús Pobre és una festa tradicional a finals d’agost on els veïns recreen l’antic procés de transformar el raïm moscatell en panses. A les 12:00 h hi haurà dansa tradicional i durant el matí es podrà gaudir de l’ambient i veure en directe l’escaldà. La Comissió de Festers portarà la barra i oferirà esmorzar de 9:00 a 14:00 h — vine a gaudir de l’ambient!
www.redcostablanca.es/mercatdelriurau.htm
www.facebook.com/mercatdelriurau

Aquí te recomedamos donde comer en en los mejores restaurantes de Jesus pobre con los platos mas sabrosos de la cocina Mediterránea.

Buscar un Restaurante en Alicante

Reservar una mesa en Restaurantes cerca de IFA Elx Reservar una mesa en Restaurantes cerca de IFA Elx_ La Plaza by Borja Gastrobar: Ubicado en la Plaza San Crispín, este local se posiciona como el favorito de la zona, ofreciendo servicio continuo de martes a sábado de 9:00 a 24:00 horas. El gastrobar más laureado hasta la cocina tradicional de
Reservar Restaurante
Hoy en Alicante Hoy


Fiestas en Jesus pobre

Artesania
Cine
Conciertos
Cultura
Espectaculos
Eventos
Exposiciones
Fiestas
Gastronomia
Ocio
Patrimonio
Playas
Restaurantes
Rutas
Turismo







::


:

RESERVAR EN RESTAURANTES DE ALICANTE



4876