Festa de la Cirera Vall de Gallinera 2025_
La Festa de la Cirera en Vall de Gallinera se celebra el segundo fin de semana de junio, aprovechando el final de la temporada de recogida del producto. Es una fiesta lúdica donde grandes y pequeños disfrutan de un fin de semana lleno de actividades para todos con una Fireta que ofrece rutas, gastronomia, música, talleres, teatro y actividades para niños.
La Festa de la Cirera, coincidint amb el final de la campanya. amb Fireta d'Artesania, gastronomia, concerts, tallers, teatre així com el Campionat de llançament de pinyols de cirera.
XXII FESTA REIVINDICATIVA DE LA CIRERA 2025
7 DE JUNY LA CARROJA LA VALL DE GALLINERA
10.00 a 19.00 h - Obertura de la Fira de la Terra amb productes artesanals i
de km 0 i amenitzat per la Benibatuka
11.00 a 14.00 h i 16.00 a 19.00 h - Jocs populars i taller de ceràmica
11.00 h Església
Xerrada: "La cirera de la Vall de Gallinera" a càrrec de la Cooperativa
Cireres de la Muntanya d'Alacant
12.00 a 14.30 h - Actuació de la Xaranga El Dolar
14.30 h - Àrea Esportiva Ivan Alemany Puchol
Dinar popular de la Comissió de Festes de La Carroja
Tiquet: 15€. Inclou: paella, una beguda i postres
17.00 h - Església
Shoowcooking de cirera a càrrec del Restaurant L'Almàssera de Margarida
18.00 h - Concurs Internacional de llançament de pinyol de cirera
Inscripció: parada de turisme de Pego i les Valls
21.30 h - Plaça del poble Manuel Sanchis Guarner
Sopar popular de la Comissió de Festes de Benirrama
Tiquet: 15€. Inclou: pollastre al forn, una beguda i postres
23.30 h - Plaça del poble Manuel Sanchis Guarner
Actuació de Jean Jass, Safor Skall Mates i Dj Gascó
Informació sobre els tiquets del dinar i del sopar:
Punts de venda: Forn Alfonso de Benissivà i Tenda Carmen d'Alpatró
Data límit: dimecres 4 de juny o fins a esgotar existències
Link :www.pegoilesvalls.es
Email : pegoilesvalls@touristinfo.net
Comer en restaurantes de La Carroja
Comer en Terrassa bar Carretera i Manta de Vall de gallinera La Festa de la Cirera en Vall de Gallinera se celebra el segundo fin de semana de junio, aprovechando el final de la temporada de recogida del producto. Es una fiesta lúdica donde grandes y pequeños disfrutan de un fin de semana lleno de actividades para todos con una Fireta que ofrece rutas, gastronomia, música, talleres, teatro y actividades para niños. La Festa de la Cirera, coincidint amb el final de la campanya. amb Fireta d'Artesania, gastronomia, concerts, tallers, teatre així com el Campionat de llançament de pinyols de cirera.
Te esperamos aquí Terrassa bar Carretera i Manta Telèfon: 623 570 962 Direcció: Carrer Sant Marc, 23, Alpatró Comer en restaurantes de Vall de gallinera Terrassa bar Carretera i Manta
Guia de Viaje Vall de gallinera El viaje a la Vall de Gallinera sorprende por la ruta de los 8 pueblos_ La Vall de Gallinera es un valle agrícola con pueblos, paisajes naturales, patrimonio histórico y cultural. En este valle encontramos numerosas fuentes como la de la Mata,Les Basses del Racó, la font del Llimener y els Llavadors de cada pueblo, agua que recogen las montañas que circundan el valle como la Sierra el Almirant y la Sierra Foradá. Pinturas rupestres como las del Abrigo del barranco de Benial, y los de Benirrama y de Beniali, y el poblado ibérico de El Xarpolar, y las ruinas del convento del siglo XVIII en las cercanías de Benitaia. La Vall la conforman ocho pueblos Benirrama, Benialí, Benissivà, Benitaia, La Carroja, Alpatró, Llombai y Benissili